Tilaus- ja toimitusehdot

 

Yleistä

Lillie.fi on Pahei Tmi:n verkkokauppa (y-tunnus 1848326-6) joka myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.2.2020 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuotteiden lopulliset hinnat näet aina ostoskorissasi ja sähköpostitse toimitettavassa tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppasivustollamme siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön erillistä maksunvälittäjää käyttäen.

Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen

Voit maksaa tilauksesi valintasi mukaan ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Huomioithan, että valittuasi maksutavan sinun on vielä rastitettava ruutu toimitus- ja maksuehtoihin tutustumisesta ja lähetettävä tilaus ennen kuin pääset varsinaiseen maksuvaiheeseen.

Maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta.

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 30 vrk korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa laskusi vaikka 36:ssa erässä, alkaen 9,90 e/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 e/kk ja 19.90% luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30-3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.  Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan aina toimivan sähköpostiosoitteen, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitus

Toimitamme tilauksesi valitsemallasi verkkokauppamme sivuilla mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Voit valita tilauksen toimitettavaksi joko ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpään noutopisteeseen tai suoraan kotiovellesi.

Käytämme toimituksissa Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin palveluja. 

Toimitusaika

Varastotuotteet toimitetaan 1-4 päivän sisällä tilauksesta. Ilmoitamme arvioidusta toimitusajasta mikäli tuote on loppunut varastosta.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkauksen koko) sekä valitusta toimitustavasta. Toimituskulut lasketaan joka tilaukselle erikseen ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Pienin toimitettava tilaus on 20 euroa. 

Toimituskulumme ovat 1.2.2020 alkaen seuraavat:

  • Posti, matkahuolto, DB Schenker 5,90 €
  • Postin kotiinkuljetus työpäivän aikana 12,00 €  

Yli 50 euron tilaukset rahtivapaasti (ei koske kotiinkuljetuksia).  

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Asiakkaanamme sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen peruutus- ja palautusoikeus avaamattomille ja käyttämättömille tuotteille ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta, taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Palautus on ilmainen mikäli vaihdat toiseen kokoon tai väriin tai tuotteeseen. 

Mikäli palautettu tuote ei ole myyntikuntoinen, se on virheellinen, rikkoontunut, likainen tai käytetty, pidätämme 25% hinnasta vahingonkorvauksena. 

Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme alla olevaan sähköpostiimme tai asiakaspalvelunumeroomme sopiaksesi hyvityksestä.
Asiakaspalvelulta luvan ja palautuskoodin saatuasi, voit palauttaa tilauksen veloituksetta mihin tahansa Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen.
Säilytä palvelupisteestä saamasi palautuskuitti seurantaa varten.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole yhtä kuin asiakaspalautus tai tilauksen peruutus!

Emme lähtökohtaisesti hyvitä toimituskuluja noutamatta jätetyistä tilauksista. Huomioithan valitsemasi kuljetustavan ohjeet toimitettujen tilausten säilyttämisajoista. Esim. posti säilyttää tuotteita noutopisteissään vain 7 päivää. Normaalisti toimituksen saapumisesta noutopaikkaasi ilmoitetaan tekstiviestillä ja sähköpostilla yhden tai kaksi kertaa, joskus myös postin ilmoituskirjeellä.

Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin pakattuja takaisinlähetystä varten.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitin avulla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Alennustuotteilla ja lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta. Mahdollisista muista tuotteilla olevista palautusoikeuden rajoituksista on mainittu tuotteen esittelyn yhteydessä.

Palauttaessasi tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
Pahei tmi/Lillie Shop
Vaxlaxintie 95, 65380 Vaasa

Reklamaatiot

Tarkistathan toimituksen aina heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Lillie Shop/Pahei tmi
toimisto@lillie.fi
puh 040 860 4030 (ma-pe klo 17-20)

Vastuunrajoitus

Lillie ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta, paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme ratkaisemaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten kaikissa mieltä askarruttavissa tilanteissa, otathan aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).